50 SAKER.

| Postat i: LINNEA
0
Jag vet att ganska många bloggare har börjat med det här och jag är helt på.
Det är femtio olika saker som jag tycker om att göra.Vem vet, ni kanske lär känna mig lite bättre...
 
1. Tända ljus när jag bloggar en regnig dag.
2. Äta kladdkaka som man bakat själv.
3. Umgås med människor jag mår bra av. 
4. Cykla på min rosa cykel och blommiga hjälm.
5. Läsa en bok som handlar om mitt liv.
6. Vara kreativ och måla och göra egna smycken.
7. Ha ett städat rum.
8. Ha en egen spa-dag.
9. Ha på mig mjuka kläder.
10. Gå i flipflop på sommaren.
11. Sola hela dagen och sedan äta ute på resturang.
12. Åka utomlands.
13. Inte känna stress.
14. Grilla med min älskling.
15. Blogga när jag har mycket inspiration.
16. Fotografera med min systemkamera som jag jobbat ihop.
17. Tjäna pengar på mina egna sätt. 
18. Måla naglarna i någon galen färg. 
19. Äta isglass i gräset vid stranden.
20. Sminka mig galet och snyggt.
21. Träna och känna mig stolt.
22. Boka resa till nya äventyr.
23. Överraska någon med något betydelsefullt.
24. Äta jordgubbar på bryggan. 
25. Lyssna på Håkan Hellström när allt känns skit.
26. Gå på konsert med mina vänner. 
27. Känna mig älskad av den jag älskar mest.
28. Veta att jag har ett mål och uppfyller det.
29. Äta pannkakor med sylt och grädde.
30. Tänka på mitt motto "Ta det som det kommer". 
31. Modella framför kameran som en superstjärna.
32. Shoppa något jag har suktat efter lääääänge. 
33. Spara pengar för framtida resemål.
34. Längta efter spännande upplevelser framöver.
35. Dansa på en scen framför tusentals personer.
36. Åka utomlands med min pojkvän.
37. Titta på mina favoritfilmer.
38. Göra saker jag aldrig tänkt göra.
39. Gosa med min fantastiska vovve. 
40. Tågluffa inom Stockholms gränser.
41. Läsa fina quotes på Instagram.
42. Ha på mig mina favorit-jeans. 
43. Klistra fast Hello-Kitty-klistermärken på random ställen.
44. Mata fåglarna i vattnet en solig dag. 
45. Ha en boksamling med endast äkta tjej-böcker. 
46. Rosa, rosa, rosa överallt. Och mustascher.
47. Berätta det där läskiga som bara måste ut. 
48. Känna pirret av spänningen när jag träffade min pojkvän.
49. Skriva små lappar med fina budskap och ge till någon speciell.
50. Vara mig själv och ingen annan. 
 
 
Hittills till 50 SAKER.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: