AUGUSTIKVÄLL

| Postat i: MYSINLÄGG
0
                Jag i Paris med mamma hösten 2012.
 
Det har hänt rätt mycket sedan jag kom hem från min tjejresa till Rhodos. Jag kommer inte att ta upp allt det här på bloggen eftersom jag tycker det är roligare att skriva om sånt som precis har hänt eller kommer att hända. Så för er som är sugna på att få en full uppdatering, följ mig på Instagram, jag heter Enfulchey och där lägger jag upp bilder så ofta jag kan. 
 
Idag är det en söndag. En söndag som avsutade en helg med min fina man. Denna dag har jag vaknat upp hos mannen och ätit en sen frukost, fikat med våra hemmagjorda damsugare och gått på fin solskens-promenad till vattnet. Vi har också varit små busiga troll när jag flätade hans hår och satt upp det i toffsar och när han fick go wild and crazy med mitt smink och sminka mig.
 
Nu har jag tänkt att ha min egna mysiga augustikväll i min egen säng. Jag tänkte skriva lite på mitt CV, försöka ställa mig i bostadsköer och se ett och annat avsnitt av Desperate Housewives. Härligt. Ska kanske söka lite statistjobb också! Känner att livet börjar på riktigt nu...
 
 
 
Hittills till AUGUSTIKVÄLL





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: