EN VANLIG MEN OVANLIG LÖRDAG

| Postat i: TANKAR
0
So, we have some big plans comming up soon... Min pappa träffade en brud för ungefär ett år sedan och nu är det tänkt att de ska flytta ihop. Så alla vi som är inblandade åker runt på visningar för att hitta the perfect house for six people. Det är ganska svårt att hitta ett hus som är tillräckligt stort för att alla ska få plats, men vi ska inte ge oss. I morgon ska vi iväg igen och spana in ett hus i Länna, det blir antagligen där någonstans vi hamnar. Jag ser fram emot en villa igen, men samtidigt känns det så långt ifrån allt jag har i Trångsund. Jag hoppas verkligen att det blir bra hur som helst.
Nu ska jag läsa min bok och kanske fixa mig lite :]
Hittills till EN VANLIG MEN OVANLIG LÖRDAG





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: