COUNTING DAYS

| Postat i: UPDATE, VAD JAG TYCKER OM
1
 
Woop woop! Den här helgen har varit fullspeckad med roligheter! Den började redan i torsdags när jag blev bjuden på musikal av min morbror. Det var helt underbart, och jag tycker verkligen ni ska se den! Musikalen heter Svansjön och går på Dansens Hus. I fredags bjöd jag över snygga tjejer från min klass. Vi bakade massor, åt middag och snackade hela kvällen! Lördagen började lugnt men slutade vilt med en barndomsvän. Vi hade så sjukt mycket att snacka om! På söndagen blev jag bjuden av pojkvännens familj att äta julbord i Vaxholm. Det var så himla gott och mysigt, och att gå runt i den lilla staden var härligt med de små söta butikerna. 
 
Jag kan helt enkelt sammanfatta helgen med att säga att den var awesome. Nu är det måndag igen och bara en vecka kvar till julafton! Tur att jag är klar med alla julklappar... Känner inte för att stressa nu. Känner att min hjärna har gått på semester redan nu. 
Hittills till COUNTING DAYS


▲ J0Z

Kikar in och hoppas du har en bra dag (:


URL: http://bedeliciious.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: