MY LIFE

| Postat i:
1
 
Hellu! 
 
Lördag och är upp i varv när jag tänker på alla roliga saker som kommer hände de närmaste veckorna! Ikväll ska jag på tjejmiddag hos Lisa L och det ska bli superkul. Det blir trerätters och med fina människor, wooop. Imorgon ska jag till Hanna då hennes syster ska testa en festfrisyr till min skiva som är på måndag! Ska bli så himla kul och jag är klar med min outfit som jag ska ha på mig. Jag har sytt ett eget linne som har paljetter över hela tyget. Sen har jag också pyntat klart min mask, vi har som sagt maskerad och jag kör på klassisk mask runt ögonen och helsvarta kläder. 
 
Innan skivan är det middag och då kommer min familj dit och några av våra lärare. Det ska bli så himla kul!! Sen en vecka senare ska jag och halva skolan till England, wooooooop. Som jag ska shoppa! Topshop here I come. Efter skivan är det dessutom bara 80 dagar till studenten. Och emellan där ska jag på sex olika skivor, åka till England, gå på bal, fira vänner som fyller år och ha en veckas lov. LOVELY. 
Hittills till MY LIFE


Frida

Tips till tjejmiddagen: http://slaventommy.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: