ONSDAG

| Postat i:
0
 
Onsdag. En onsdag med extremt mycket att göra på jobbet. Kontoret ska flytta till nya lokaler och det är mycket som förändras i och med det. Allt är väldigt oklart och saker sker i sista sekund för att det ska fungera någorlunda, och jag gör allt för att hänga med i de snabba svängarna.
 
Jag och Regina var och tittade på lägenheten igår och den kändes bra då vi får ett varsitt rum och att det är nära till exakt allt (inklusive det nya kontoret som jobbet snart kommer flytta till). Vi har förtur till lägenheten om vi vill ha den så det känns så bra. Från att inte ha hittat någon som har svarat till att vi varit på visning och i princip är klara för inflytt. Det är stort det. Det negativa med lägenheten är att den är ganska dyr i hyra och att den inte är supermysig. Men jag tror ändå att vi kan fixa den så att den känns mer personlig. Vi ska hur som helst ge besked senast på måndag, och innan det ska vi titta på en annan lägenhet som Reginas kompis bor i just nu.
 
Det var egentligen min tanke att åka och träna idag efter jobbet, men det blev stressigt imorse så jag hann inte packa ihop träningskläderna... Det får bli en powerwalk istället!
Hittills till ONSDAG





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: