FREDAG 20/5-16

| Postat i:
0
 
 
Fredag och snart är det äntligen helg. Den här tidpunkten på veckan är nog den bästa. När det är ca en timme kvar av arbetsveckan innan det blir helg. Tycker nog faktiskt att den tiden är bättre än själva helgen. Härligare att längta efter det gottiga än att faktiskt uppleva det...
 
Det har varit så mycket på jobbet de senaste dagarna att jag bara vill gå och lägga mig och sova i hundra år. Men icke, ikväll blir det utgång med Lisa och gemensamma vänner. Hoppas på en härlig kväll med bra musik och härligt häng.Men först blir det en sväng hem för en dusch, middag och omfixning. Imorgon ska jag och Regina titta på den andra lägenheten jag skrev om i senaste inlägget, spännande!
Hittills till FREDAG 20/5-16





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: