SAMMANTRÄFFANDE

| Postat i: HELGENS PLANER
0
 
 
 Idag tog jag mitt första dopp för i år. Det var svinkallt men jag gjorde det, hehe. På midsommar var jag med Leo och hans vänner och badade jacuzzi, drack drinkar och åt grillat. Det var mys. I lördags gick jag ut med Lisa. Vi har umgåts mycket den senaste veckan, det är härligt. Längesen vi träffades så här ofta. Det lustiga var att vi träffades av slumpen i söndags i Gustavsberg. Hade ingen aning om att hon skulle dit, och jag och mamma är aldrig där, och så satt vi på samma lilla café. Skumt hur liten världen är. En annan lustig sak är att en kille som tidigare kommit fram till mig på tunnelbanan kom fram till mig och Lisa när vi var ute. Dock så vet han inte om att det är jag och att han har mitt nummer i sin telefon. 
Hittills till SAMMANTRÄFFANDE





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: