GOTT OCH BLANDAT

| Postat i: HELGENS PLANER
0


Regniga dagar... Det är lite mysigt om man inte ska gå ut i det, som jag ska snart. Men när jag kommer hem ska jag duscha och gosa in mig i en filt och plugga lite. Ska träna ikväll, mitt gymkort går ut imorgon så tänkte utnyttja de sista timmarna! Ska posta lite saker jag har sålt på Tradera också. Älskar att sälja saker! Blir rik på saker jag inte använder liksom, woooop. 

Skönt att veckorna går fort faktiskt så helgen snart är här igen. I fredags var jag ute på Marquise med nyfunna vänner och det var sjukt kul! Träffade en kille jag och min kusin hängde med förra gången vi var där så det var kul att snacka med honom igen och han hängde med oss hela kvällen! 

På lördagen var det pokerkväll med samma gäng och jag lärde mig äntligen att spela poker! Men det var sjukt tråkigtså  jag körde all in efter ett tag och förlorade såklart. Sen åkte vi och spelade fotboll på en fotbollsplan i Tungelsta och trots att jag hatar att spela fotboll och att alla andra har spelat fotboll var jag den som var mest taggad? Anyway var det en rolig kväll det med och nu i helgen ska vi alla ses igen och ha skräckfilmskväll, myyys! 
Hittills till GOTT OCH BLANDAT





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: