GET UP GET DRESSED

| Postat i: HELGENS PLANER
0
 
YEEY. Insåg efter att jag laddat upp bilderna varför jag inte använder dessa jeans längre. Har ju förfan camel toe... Livet som student är inte speciellt glamuröst måste jag säga. Idag är det första dagen på hela veckan om jag bytt kläder från pyjamas. Att sminka sig kan man ju bara glömma, varför lägga tid på det när man ändå ska stanna inne på sitt rum hela dagen? Min abstinens för att fixa mig och ta hand om mig själv är enorm och det är därför det är extra kul att ha planer för helgen! 
 
Imorgon ska jag ha skräckfilmskväll med gänget jag var ute med förra helgen. Sköna människor! Det snackas om att köra guitar hero/singstar/pandoras ask så det blir nog en skön blandning. Ikväll blir det en hemmakväll framför tvn och paddan tror jag. Men innan det ska jag övningsköra med mamma, woop! Vill verkligen få klart körkortet nu. Vore härligt att kunna ta en roadtrip helt random och bara komma härifrån. Men även om jag inte har körkort har jag planerat att åka till Leo som bor två timmar bort med tåg. Det kommer bli skitkul!! 
 
Hittills till GET UP GET DRESSED





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: