EN KVÄLL I PARADISET

| Postat i: FEST
0
 
 
Vet inte riktigt vad jag ska börja det här inlägget med, men i helgen var jag på fest. Inte vilken fest som helst. KTH-fest/nollning. Min kusin har börjat plugga där och hon bjöd med mig dit till eftersläppet. Jag kom dit runt 22 när eftersläppet skulle öppna och kusin-lisa mötte upp mig utanför och vi visste inte riktigt om jag fick komma in än, men de ansvariga bad mig att stanna utanför och tvingade Lisa att gå in igen. Det kom ett gäng ungdomar som drog med mig därifrån och förklarade läget, det var nämligen så att alla nyblivna KTHare skulle färdas till ett annat KTH-hus för efterfesten. 
 
Så där gick jag med ett gäng okända ungdomar i mörkret genom en skog en lördagskväll, inte riktigt vad jag hade förväntat mig när jag åkte dit. Hur som helst kom vi fram till stället där efterfesten skulle hålla hus och det första jag ser är en hoppborg. HUR KUL?! När vi kommer in i byggnaden är alla golv och väggar målade i olika motiv och teman. Som ni ser på bilden står jag med Samir från Paradise Hotel 2013 och ni kan se att golvet är blått. Detta golv hade ett paradise-tema med strandbar, brygga och en riktig surfbräda som man kunde balansera på (tror vi blev upp till 6 pers på den samtidigt som balanserade med ölglas i händerna). På väggen stod det med stora bokstäver "THIS IS FUCKING PARADISE", sjukt snyggt!! 
 
Såhär detaljerade var alla dansgolv och eftersom jag var där först innan resten av KTH kom så hann jag se alla motiv som man hade målat. Önskar att jag hade tagit kort på det... Anyhow, till slut kom Lisa och hennes klass och festen kunde börja! Vi körde race i hoppborgen, dansade på olika dansgolv, önskade låtar som Fireball - Pitbull (sjukt bra låt) och minglade med nytt härligt folk. Någon som jag pratade länge med var en kille som bott i Australien ett år som utbytesstudent. Jag var sjukt intresserad av att få veta allt om Australien och tvingade honom att bara snacka engelska resten av kvällen. Haha, stackarn! Kul hade vi i alla fall och det slutade med att vi lämnade stället runt 05 på morgonen.
 
Det bästa med hela kvällen var; att de sålde Billyspizzor för 15kr, att jag träffade sköna människor, att det fanns en hoppborg och att allt var så välordnat! Sjukt lyckad lördagskväll trots att jag blev bortrövad av ett gäng okända studenter genom en skog. 
Hittills till EN KVÄLL I PARADISET





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: