TIPSA OM VINTERKAPPA!

| Postat i: UPDATE
0
 
Idag träffade jag Mirre i stan, vi fikade och kollade efter en kappa till mig. Hittade världens finaste på Zara men är lite osäker på om jag verkligen vill ha den på grund av priset och att säkert halva Stockholm kommer gå runt med den i vinter. Sitter nu och kollar in alla onlineaffärer efter nya stövlar och ny kappa. Tipsa gärna! 
 
Ikväll ska jag kolla på Så Mycket Bättre och Paradise Hotel. Det blir en myskväll för mig! Är sjukt trött trots att jag sov ganska bra inatt, men så är det väl alltid efter en helg. Längtar till på lördag då jag har bjudit hem två tjejer jag knappt känner på tjejmiddag. Ska bli superkul att lära känna dem! Jag ska laga en pastarätt med vitlöksbröd och brownie med jordgubbar och lime. Vi kommer typ rulla fram efter det. 
Hittills till TIPSA OM VINTERKAPPA!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: