NEW FRIENDSHIPS

| Postat i: VAD JAG TYCKER OM
0
 
I lördags gjorde jag en lite annorlunda grej, men eftersom jag är så spontan och galen så tänka jag "varför inte?". Jag bjöd nämligen hem två superhärliga tjejer till mig på en liten tjejmiddag. Det galna är väl egentligen att jag inte känner dem så bra sen tidigare utan har träffat dem ett par gånger innan bara. Men jag är såååå glad att jag bjöd hem dem för de är verkligen världens finaste. Jag hade det superkul och kände att det blev lyckat! Fick även en rosa presentpåse med saker som jag gillar som nagellack, ansiktsmask, cupcakesformar och choklad. Hur kunde de veta att jag gillar allt det där? Fick även ett gulligt kort som de hade skrivit massor av fina saker på. SÅ GLAD! Ångrar inte en sekund att jag bjöd hem dem så jag fick lära känna dem lite bättre. Peeps, gå alltid på magkänslan. 
Hittills till NEW FRIENDSHIPS





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: