HÖSTMYS

| Postat i: HELGENS PLANER
0
 
Nu har det verkligen blivit höst och jag har kirrat en ny mössa som är to die for! Har på mig den vilket väder det än är för att jag tycker den är så grym. Just nu så håller jag på att göra en packlista för jag ska åka till Leo i Eskilstuna imorgon! Det ska bli sjukt kul att vara hos honom och göra allt möjligt. Får se om jag uppdaterar något där men ska i alla fall försöka. Nu när jag har packat hälften så är jag förundrad över hur jag lyckats hålla väskan hyfsat lätt... Den brukar alltid bli för tung för att mina taniga armar ska klara av att bära den utan att få mjölksyra. 
 
Om någon timme ska jag iväg till läxhjälpen och sen när jag kommer hem ska jag packa ännu mer och sätta upp bilderna jag har framkallat, såå fina! Det summerar verkligen 2014 med allt vad det innebär. Studenten, skivor, nya vänner, bal, födelsedag, och massa annat. Ska försöka få upp det på mitt snedtak så att jag kan fota och visa er här på bloggen. Men nu måste vovven ut och rastas! PUSS
 
Hittills till HÖSTMYS





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: