THIS IS MY LIFE

| Postat i: HELGENS PLANER
0
 
Det är mycket som har hänt och som händer nu i veckan. Mycket plugg som vanligt men annars är det full rulle på nöjesfronten. Idag ska jag på Flashdance med familjen och morbror, det ska bli så himla kul! Kanske får det mig att ta upp dansen igen? Imorgon ska jag träffa tjejerna från klassen, första gången efter studenten som vi faktiskt ses. Helt sjukt hur fort det har gått! På lördag ska jag hjälpa föräldrarna med att renovera vårt nya sommarställe och på kvällen ska jag träffa Johanna för att äta middag och se Håkan-filmen. WOOP! 
 
I helgen som var åkte jag tillsammans med Leos gamla klasskompisar till Leos lägenhet i Eskilstuna och vi hade en sjuk jävla utgång! Haha, kan tyvärr inte berätta så mycket om det men är så himla glad att jag åkte med även om jag tvekade lite eftersom jag knappt kände dem innan. Nu har jag iaf flera grymma vänner som jag garanterat vill hänga med igen. Känns underbart! 
 
Hittills till THIS IS MY LIFE





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: