VARFÖR SKA MAN TÄNKA PÅ NÅGON ANNAN ÄN SIG SJÄLV

| Postat i: UPDATE
0
 
 
ÅH om jag älskade Twitter innan så ÄLSKAR jag Twitter nu. Har börjat följa massa Håkan- och Maggiokonton som citerar deras låtar. LÖÖÖÖVE them all. Vill inte vara stalkig så gillar inte alla men sjunger med i varenda citat. För er som gillar sån musik, sök på Twitter. Det är det som håller mig vaken om nätterna när tankarna flödar. 
 
Hur som helst, jag har delat massor av reklam idag. Tog ett extra distrikt för att vara snäll (och tjäna cash) så är helt död nu. Har duschat, hämtat saker hos mamma, åkt buss med kärringvagn, lagt alla mina kläder i sängen. Kommer ångra det sista ikväll, men ska försöka fixa fram en resväska som jag kan lägga allt i tills jag åker till England. Tänk att jag åker natten till tisdag. Helt galet. Men är sjukt taggad, ALLT kommer att hända. 
 
Så därför växlade jag mina svenska kronor till pund igår. Kände mig väldigt vuxen och världsvan när jag kom ut från Forex med en sån där gul pengapåse. Hjälpte en gammal tant till bussen också. Fick en chokladkaka. Jag tackade nej men blev tvingad att ta den. Skulle ge den till ett barn om jag inte ville ha den. Ska ge den till min lillebror (17 år). HÖHÖ. Kommer kanske att blogga när jag är där men kan inte garantera något. Kanske inte finns en minut för andrum så bloggandet prioriteras inte, som vanligt haha. Nu börjar ni tröttna på mina rader. PUSS
Hittills till VARFÖR SKA MAN TÄNKA PÅ NÅGON ANNAN ÄN SIG SJÄLV





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: