MIN STUDENT

| Postat i:
1
 
Det här är min student. Hela klassen samlades hemma hos mig för champagne-frukost! Vi tog foton med varandra och skrev i varandras mössor. Sedan väntade våra coacher i skolan för avsked. Rektorn bjöd på rostbiff och potatissallad och efter det höll han ett låååååångt tal som ingen lyssnade på. Det blev prisutdelning till vissa som under året utstuckit lite extra och priser för bland annat Årets svärmorsdröm och Årets ursäkt. 
 
Sen vad det dags för vår klass att springa ut först av alla klasser eftersom vi vann Poängjakten som vi hade några dagar innan. Vi valde även att springa ut till Håkan Hellström - Kom igen Lena. Så jävla bäst. Vi sprang ut till föräldrarna och kramades. Sedan vad det dags för flaket. Så fort jag klev upp på flaket blev jag dränkt. Vet inte riktigt vad som hände, men jag såg ingen öl att spruta trots att vi köpte flera flak öl per person. Haha, det var i alla fall väldigt kul att åka flak med klassen. Det var bara uppvärmningen för utgången senare på kvällen. 
 
 
Efter flaket hade jag mottagning hos pappa och hela släkten kom och grattade mig. Vi åt middag och god efterrätt, öppnade presenter och sedan åkte jag tillsammans med Regina, min kusin Lisa och hennes pojkvän Kamil till Sommar! och träffade alla andra. Jag hade den sjukaste utgången på länge och det var helt galet. 
Till sist vill jag tacka alla som gjorde min student till en av de bästa dagarna i mitt liv. Jag vill tacka min familj som alltid finns där för mig. Jag vill tacka alla fina vänner som jag kan vara mig själv med. Jag vill tacka alla i skolan som gjort det sista året till det bästa. Och jag vill tacka mig själv, för att jag inte brände ut mig helt, och gjorde precis det mitt hjärta ville. 
 
Hittills till MIN STUDENT


Your best follower

http://sannasrumtest.blogg.se/fem/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: