BUT IF YOU CLOSE YOUR EYES

| Postat i: MYSINLÄGG
0
 
Är ganska trött nu. Har delat reklamen för sista gången och lämnat tillbaka vagn och nycklar. Det känns så himla skönt! Äntligen får jag sova ut både på lördagar och söndagar utan att behöva oroa mig över att jag måste springa i tusen trappor innan helgen är slut. När jag hade gjort allt det där åkte jag till stan och träffade Hanna som bjöd mig på bio som födelsedagspresent. Jag fyller år på tisdag och hon kunde inte komma och fira mig så hon bjöd mig på bio istället och det var supermysigt! Vi såg Förr Eller Senare Exploderar Jag. Hela salongen snyftade i slutet när allt var sorgligt och fint. 
 
Just nu fixar jag massa bilder på mina nya kläder som jag shoppade med Regina. Fick ett par assnygga byxor från en second hand affär av henne som en födelsedagspresent. De är såååå fina. Ska ha på mig dem när jag fyller år. Tänker visa er mina nya kläder med en dag i taget. Det är tre outfits totalt och den första får ni se imorgon... Nu ska jag titta på OITNB! 
 
Kvällens låt: Bastille - Daniel In The Den
Hittills till BUT IF YOU CLOSE YOUR EYES





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: