RIVER EN VACKER DRÖM

| Postat i: MYSINLÄGG
0

Jag försökte skriva ett inlägg på tåget till Skåne, men råkade radera inlägget tre gånger om så jag gav upp. Jag hoppas det fungerar nu. 

Jag har det bra här i det södra klimatet. Runt 30 grader varmt varje dag och min rygg är öm och röd, för jag lär mig aldrig att smörja in mig med solkräm eller ta det lugnt i solen. Nej, jag kör stenhårt och ångrar mig efteråt. 

Idag var vi i Sandviken, en stor långgrund strand med kritvit sand. Det var himla skönt att bada i havets klarblåa vatten som inte var kallare än en uppvärmd pool. Brände som sagt ryggen ordentligt men jag läste en spännande bok så jag märkte inget innan det var försent. Vi åt glass i kiosken Kamilla jobbar på, världens bästa jobb. Seriöst. Satt ju bara snygga guys utanför och åt pizza. Mums. Killarna alltså. 

Nu sitter jag i soffan och lyssnar på Håkan när familjen kollar på Beck. Ska starta ett avsnitt av Glee som jag börjat kolla på snart. LÖVE IT. 

Hittills till RIVER EN VACKER DRÖM





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: