MY BIRTHDAY

| Postat i: LINNEA
0
 
Det här var min 19-årsdag. Den började med att jag tittade på en timmes långt klipp från när Håkan spelade på Skansen förra sommaren. Så fina minnen! Sedan åkte jag till gymmet och började mitt liv som 19-åring på ett hälsosamt sätt. Sedan åkte jag hem och fixade mig innan jag åkte till stan för att möta upp familjen på Friday's. Vi åt en fet middag och jag fick fina presenter! Efter det åkte vi snabbt till ett café och tog en kopp varm choklad. 
 
Jag fick skjuts till skanstull och mötte upp fina vänner och beställde en drink på Dovas. Fler av mina vänner kom efter ett tag och sen gick vi till ett biljardställe runt hörnet. Det var himla kul trots att jag var sämst. Skröt om att jag var bäst på det när vi gick på fritids men tydligen så har den talangen försvunnit helt. Men turen var på vår sida och det slutade med att vi vann! 
 
Min födelsedag var annorlunda men härlig den här gången. Jag hade superkul med alla som kom och biljarden var kvällen höjdpunkt! Tack alla ni som var med och firade mig ♥
Hittills till MY BIRTHDAY





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: