MITT 2013

| Postat i: LINNEA
0
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag reste iväg med vänner till Rhodos! Det är något jag velat göra länge men aldrig haft möjlighet till. Det var helt amazing! Dessutom har jag för första gången åkt jetski och skaffat ett gymkort!
 
Hur har ditt 2013 varit?
Som jag minns det så har det varit underbart. Jag har hittat mig själv på något sätt och accepterad den jag är. Jag vet hur jag vill bli bemött och vilka jag ska undvika att vara med för att må så bra som möjligt. 

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
Den 8 juni. Min bästa Håkan-konsert i Göteborg. Dels för att jag inte varit där tidigare, och dels för att Håkan var bäst. Kommer aldrig glömma hur fint det var. 

Vad är din största framgång 2013?
Jag har hittat mig själv, även fast det är mycket kvar att jobba med. Jag har gått i både familjeterapi och pratat med en kurator. Dessutom är mina framgångar inom jobb bäst. Jag har jobbad med väldigt många olika saker som har gett mig både självkänsla och hopp för framtiden. 

 
 

Bästa köpet?
Mitt bästa köp var... Hm, jag vet faktiskt inte. Jag är nöjd med det mesta jag köpt i år faktiskt (även om det alltid finns saker man ångrar att man köpt). Men mitt gymkort är nog det bästa. Nu kan jag träna vad jag vill när jag vill. Älskar den friheten.

Vad spenderade du mest pengar på?
Rhodosresan sved i plånboken. Håller fortfarande att betala av den... Men det var helt klart värt det! 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att jag lyckats balansera vänner/mig själv/pojkvän är nog det som fått mig riktigt glad. Är så glad att jag har alla vänner och min pojkvän i mitt liv, kan inte vara mer tacksam!

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?

Det kommer aldrig va över för mig - Håkan Hellström
Miss Decibel - Medina
Wake Me Up - Avicii

Vem har du umgåtts med mest?
Min pojkvän, surprise! Men det är klart man umgås med den man älskar mest!! Vi har haft många härliga dagar tillsammans och jag kan inte vänta på de som kommer. LOVE U BABY. 

Har du haft ett förhållande under 2013?
Jaadå det är klart! Världens bästa vän dessutom.

Vart reste du under 2013?

  • Jag reste till Göteborg i juni tillsammans med Lisa och gick på Håkan Hellströms konsert.
  • I juni-juli åkte jag tillsammans med mamma, brodern och pojkvännen till Spanien/Fuengirola i tre veckor. 
  • Åkte till Grekland/Rhodos med Veronica, Sofia och Lisa i augusti över en vecka. 
  • Gjorde ett återbesök till Spanien/Gran Canaria/Puerto Rico med pappa, hans sambo och brodern i oktober på höstlovet. 

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?
Jag skulle önska att jag hade fler vänner att vara med under år 2014 och att jag lär känna fler människor!

Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag var i Spanien med mamma, brodern och pojkvännen och vi åt på en god restaurang. MUMS. 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Det finns det ju alltid. Men jag tänker inte sitta och tänka ut något som skulle kunnat förbättrats utan jag blickar framåt och försöker fixa det nästa gång!!

Vem saknade du?
Jag saknade en väldigt nära vän till mig som jag knappt umgicks med under sista halvåret av 2013...

De bästa nya människorna du träffade?
Alla människor som jag träffade på alla utekvällar på Rhodos. Härliga människor med skön humor! 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
Ta inte allt så jävla seriöst. KÖR BARA!!

 

 

Hittills till MITT 2013





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: