CUT MY FAKE HAIR

| Postat i: HELGENS PLANER
0
Bye bye långa slitna äckliga hår!
 
Idag fick jag min första lön!! hihihihihiihihihih. Spanade in mitt konto och såg att jag var några kronor rikare. Jag jobbar ju som reklamutdelare i mina områden på helgerna och får ganska fett betalt ändå för att vara ett simpelt jobb! Det bästa är att jag ökat delningen till fler distrikt så nästa månad kommer jag få bajsmycket jämfört med nu. HIHI. Firade första lönen med att köpa en ny foundation som jag hoppas är bra! 
 
Igår fick jag en gratis klippning av Hannas lillasyster som går första året på frisörlinjen. Blev himla nöjd och det var extra awesome att inte behöva casha ut hela plånboken för att klippa mig! Nu ska jag bara försöka slinga mig själv och sen är allt bäst. Hon ska även göra min håruppsättning till balen och studentskivan! Ska bli så spännande. Är ni också intresserade? Skriv en kommentar så fixar jag en tid åt dig! 
 
NU ska jag göra mig redo för en tuff hockeymatch, det vill säga ett gäng Bambi på hal is med stöd av klubba. Ska iväg med mina vänner och åka skridskor såhär på en fredagskväll! Ska ha med mig varm choklad och mackor. MUMS. 
Hittills till CUT MY FAKE HAIR





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: