CUP OF SWEETS

| Postat i: ALLT SOM GÅR ATT ÄTA
0
 
Igår gick jag och mamma på bio, Kärlek Deluxe! En svensk film som tydligen är ny på bio, och den var supermysig! En riktig sitta i soffan en regnig sommardag med varm choklad. Men hur som helst så köpte jag godis till filmen på den stora godisaffären bakom hörnet av sergelbiografen. Det är verkligen min favoritgodisaffär för den har precis ALLT som jag tycker om. Ni ser ju typ vad som är i min cup of sweets. Döör så sött och gott det är! 
 
Sitter och mumsar i den medans jag tittar på P3 Guld. Hade helt glömt bort att det gick idag så av en slump bytte jag till ettan på tvn och precis när det började. Har lyssnat så sjukt mycket på P3 det senaste året så det är toppen att jag får se det här. Ska göra mig själv en kopp te och gosa in mig i en filt så får vi se hur kvällen slutar. PUSS
Hittills till CUP OF SWEETS





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: