PARTY MOOD

| Postat i: HELGENS PLANER
0

Det blev en festhelg för min del den här helgen. I fredags var vi på hemmafest på Söder och det var sjukt kul. Nästan alla som var med förra gången var där och som vanligt var det awesome. Älskar hemmafester. 

Igår drog vi till Sommar med massa människor och det var kul att träffa nytt folk, även mina gamla klasskompisar var där så det blev en skön mix. Mitt i allt drog vi till en fest i Tungelsta, blev förföljda av någon fyllegubbe som sjöng om tjejer, haha. Festen var mer ett chillkrök med okända människor och vi drog hem efter bara en timme drygt. Nu är jag hemma och har sovit gott, inte lika bakis som igår så jag kan ta tag i mitt liv idag. Hoppas allt är bra med er!

Hittills till PARTY MOOD





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: