EAT. SLEEP. RAVE. REPEAT.

| Postat i: FEST
0


Det där med att vara sistaårselev på gymnasiet... Det tär på ens krafter. Har hittills gått på två skivor denna vecka och ska gå på en till innan jag får sova ut. Igår var jag på PURE där Sofia hade skiva och temat var "Jag kom just från...". Jag kom från gymmet så hade tights och gympaskor som lös på dansgolvet. Kul var det men jag somnade halvt på lektionerna idag.. Därför tog jag en powernap på 1,5 timme och nu måste jag plugga för att jag fick reda på att jag har en inlämning till imorgon, haha. Mitt huvud verkar sortera bort de viktiga sakerna jag måste göra nu... 
 
Men jag njuter ändå av varenda sekund. Varje dag är den andra olik. Det är det jag behöver, variation. Så att livet få ett uppskjut för en gångs skull. Är kär i livet just nu även om det är kaos. Nästa skiva är imorgon och det längtar jag till även om mitt huvud säger nej. Ska sova tidigt idag så jag orkar med det... Nu ska jag steka hamburgare. MUMS. 
Hittills till EAT. SLEEP. RAVE. REPEAT.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: