TGIF

| Postat i: TANKAR
0
 
 
Har äntligen tagit kort med min kamera! Har haft den hos mamma när jag var hos pappa och har inte orkat fotat nu när jag varit hos mamma i snart två veckor, har antingen varit för ful för att visas eller så har jag bara varit för trött att jag inte brytt mig. Har haft mycket plugg som jag stressat över nu i veckan, det kommer massa prov snart som jag måste få koll på.
 
Annars är allt bra med mig! Typ. Jag säger ofta att allt är bra, men det är så många gånger jag mår helt sämst men istället ler jag och tar mig igenom dagen. Det har hänt allt oftare då jag känt att jag inte har någonting att leva för. Som jag har att längta till. Jag tar mig bara igenom dagen och hoppas på en bättre nästa dag. Lite segt men jag tror att det kommer bli bättre förr eller senare, även om det kan ta år och dar. 
Hittills till TGIF





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: