PRECIS SOM JAG

| Postat i: TRÄNING
0
 
 
Första dagen på mitt nya liv! Jag har ju som sagt skaffat gymkort och ska köra mitt första träningspass med älsklingen idag. Vi ska nog mest testa alla olika maskinerna och se vad jag tycker om och kommer fortsätta använda. Kul med ett nytt ställe att träna på! Är ju så van med att vara i spegelsalar och dansa men det här blir en helt ny sak när jag tränar på mina egna villkor och regler. Sen tänker jag ju självklart göra gruppass som de har på Friskis. Kan tänka mig att det blir många danspass framöver eftersom det är det jag älskar mest. Men varför jag väljer att träna på gym är för att jag själv kan bestämma när och var (har tillgång till hela Stockholms anläggningar) jag vill träna, och sen vill jag också ha den där peppande känslan som man får på gruppass med musik och andra som tränar samtidigt. 
 
Har packat väskan nu och ska bara ut en sväng med hunden innan jag åker igen. Ska möta älsklingen på bussen eftersom han slutan när jag kommer, mohahahahahah. Kanske borde göra en spellista på Spotify för mina träningspass? Brukar ju gå mycket bättre att träna när man kör med musik. Några tips på låtar? PUSS
Hittills till PRECIS SOM JAG





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: