HAPPY B-DAY & KAOZ IN SWEDEN

| Postat i: TANKAR
0
 
 
 
Idag fyller ca 25 000 personer år, GRATTIS alla som fyller! Jag verkar känna en person (enligt FB) som fyller år idag i alla fall. HURRA FÖR ER! 
 
Idag känner jag mig extra glad. Har ingen aning om varför men det känns bara bra. Solen skiner och det är varmt i luften. Hade inte så ansträngande ämnen idag så det var skönt i skolan. Har inget planerat idag så jag myser med datorn i famnen och gör det jag känner för. 
 
Vet inte om ni märkt det, men det är KAOS med kollektivtrafiken... När jag åkte hem idag var ALLA bussar fulla och pendeln var avstängd. Så på busshållplatsen var det supermycket folk som inte kunde ta sig hem. Som tur var stod jag på en tidigare hållplats så jag kunde åka med, men det blev bara värre med tiden. HERREGUD. Ska ett annat lands ledare behöva skapa en sådan dramatik i vårt avlånga land? Det är ju helt sjukt.
 
Såg på Nyheterna imorse att KTH behöver ta bort alla sina bokhyllor fyllda med böcker för att man kan gömma saker bakom när presidenten är här. Man uppmanar till och med innestadsmänniskorna att inte slänga sitt skräp imorgon när han kommer hit eftersom sopbilarna inte kommer fram på gatorna pga trafikstoppen. Man undrar ju hur USA har det när deras president är på språng. Lever de såhär varje dag? Thank god att han inte stannar länge...
Hittills till HAPPY B-DAY & KAOZ IN SWEDEN





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: