MILEY CYRUS

| Postat i: MUSIK
1
Miley  | via TumblrMiley  | via Tumblr
 
Jag bryr mig inte. Alla klagar på den nya Miley cyrus. Att hon skaffat en manlig frisyr, att hon har för slampiga kläder, att hon har för stor attityd. Ja, hon har förändrats. Förmodligen för att hon känt sig förtryckt av sin andra identitet, Hanna Montana. Vem fan skulle vilja vara en barnidol hela sitt liv? Vi har sett många kändisar på igenom denna fas från barnidol till något mognare. Vissa klarar det, andra klarar det inte. Ett exempel på ett misslyckande är Lindsey Lohan. Hon har blivit åtalad för oerhört många brott och har fått betala för ett och annat. Det verkar heller inte bli bättre.
 
Miley Cyrus är inte ens i närheten att vara så, brottslig och oansvarig. Hon går igenom den här fasen som vi sett så många andra barnidoler gått igenom... Miley har en ny attityd och stil. Jag älskar det. Jag erkänner att jag hade svårt för det i början när hon tokjuckade på MVA på MTV och jag kan tycka att det är lite överdrivet att slicka på allt som hon ser i sina videos. Men resten hyllar jag fullt ut. Vårt samhälle kräver videos med mycket sex och utblottanden. Hon gör det på sitt sätt och levererar bättre än många andra artister. 
 
Hon har en attityd i sina låtar och säger precis det hon vill. Jag tror att hon vill ha den attityden bara för att hon vet att det provocerar oss medelmänniskor. Vi som äter mellanfil och har lagom mycket ost på knäckebrödet. Klart att vi reagerar när någon sticker ut. Det är halva nöjet för dessa människor. 
 
Jag ser upp till Miley Cyrus nu när hon brytit sig ur sitt skal och säger vad helst hon vill. Hon bland många andra power women har inspirerat mig att ta för mig och göra precis som jag vill. Ha på mig de kläder JAG vill ha, färga håret i den färgen JAG vill ha, lyssna på den musik JAG gillar, och inte följa strömmen. För strömmen kommer alltid att finnas där, men det kommer inte jag. Så det är lika bra att ta vara på mitt liv och göra en stämpel på livet och säga att jag skiter i allt andra tycker om mig och någon annan. 
 
 
 
Hittills till MILEY CYRUS


Anonym

du är så himla himla bra




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: