BOOST YOURSELF

| Postat i: MYSINLÄGG
1
Nästan ett år sedan jag var i Paris med mamma på en weekend. En väldigt lyckad resa!
 
 
Det har varit en mysig helg! I fredags var jag hemma med mamma och åt tacos till middag, så himla gott! Igår, lördag, mötte jag världens bästa kusin, Lisa, som jag träffade på eftermiddagen på Drottninggatan. Vi tog en härlig fika med chailatte och chokladboll. Det var supertrevligt och så längesen så vi hade mycket att prata om. Hoppas vi ses snart igen! Efter fikan åkte jag direkt till pojkvännen. Som vanligt var det kul att träffa honom, vi kollade på Geordie Shore natten lång och blev väkt av honom med frukost på sängen. ÅH världens bästa människa. 
 
Nu tittar jag på Elsas Värld på TV3 Play (Ni vet böckerna som jag har läst av Sofi Fahrman) De ligger uppe i 23 dagar så jag försöker se så många jag kan! Snart börjar säsongsstarten av Solsidan på TV4 och efter det Partaj och Café Bärs. Så som vi alla har förstått blir det en riktig TV-kväll idag.
 
Imorgon blir det nya tag med träning och träffa min gamla danskompis Johanna för en fika i stan. Blir så himla pepp på livet när jag träffar mina vänner. Och om en vecka åker jag till Grand Canaria, Puerto Rico. Shit, känns inte som att jag kommer ligga och sola på playan om exakt en vecka. GALET. Hoppas det blir asfett!
Hittills till BOOST YOURSELF


Vickan

Ha det så sjukt skönt ! Du är saknad <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: