ALLT ÄR BRA NU

| Postat i: VAD JAG TYCKER OM
0
 
Vilken awesome dag! I morse hade jag ledarskap i 2,5 timmar och vi hade bestämt att vi skulle ha en mysonsdag så många i klassen tog med termosar och mackor. Jag tog med varm choklad in my lovely Starbucks take away cup. Så mysigt!! 
Carro i klassen fyller år idag så vi firade henne med kladdkaka och Subway på den superlånga håltimmen vi har på onsdagar. När vi hade ätit gick vi till ICA i Farsta och såg att de säljer Ben & Jerry's för 30 kr!!! Det var som gjort för mig, dessutom säljer de MAVALA-nagellack 3 för 99 kr. Hade 100 kr kvar på mitt presentkort på Åhléns så det var också som gjort för att jag skulle köpa det. HAHA. Ja, jag hittar ursäkter för att shoppar fast jag inte har pengar... 
När vi kom till skolan igen så är inga från klassen där, inte ens läraren så vi började fundera på om lektionen var inställd, och helt riktigt, det var den. Tydligen så har någon skrivit på Facebook att det inte var någon lektion men det hade ju inte vi sett så vi satt där och väntade.
Aja, nu är jag hemma och bloggar, WOOP! Lyssnar på Veronica Maggio och Miley Cyrus nya plattor. Älskar hösten, det kommer alltid ut nya skivor från artister man gillar. 
Hittills till ALLT ÄR BRA NU





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: