WORK IT HARDER

| Postat i: UPDATE
0
 
 
Sitter och pluggar så mycket att jag nästan håller på att somna... Jag är irriterad och arg på minsta lilla fel just nu så försöker att bara vara tyst så att jag inte skapar ännu mer kaos i mitt liv. Har lust att bara klaga på allt och skrika allt jag har inom mig men jag vet att det inte löser sig, så jag bloggar istället.
 
Det har varit en seg dag i skolan idag, men imorgon hoppas jag på att ha ett bättre humör, jag har nämligen inga lektioner imorrn! Vi har utvecklingssamtaldag och min tid är kl 10 så efter det ska jag försöka åka till gymmet en stund, hoppas det finns något pass att boka. Ska inte plugga ihjäl mig helt och hållet imorrn är planen, men det brukar skita sig ändå.
 
Har två stora inlämningar/prov på torsdag som jag är halvvägs klar med så stressen närmar sig plus att ämnena börjar bli väldigt tjatiga. Hoppas på att helgen närmar sig med stora kliv! 
 
Hittills till WORK IT HARDER





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: