UPDATE

| Postat i:
0
 
 
NU har jag precis pluggat klart för idag. Denna vecka är lugn med plugg så jag passade på att göra lite i förväg! Imorgon har jag sovmorgon till klockan 13:25 så jag ska sova sååååååååå länge och sen ska jag duscha och äta lååååångfrukost! SHIT vad härligt det kommer bli. 
 
Jag gick ju på bio igår! Jag gick med Hanna i klassen och vi såg Farväl till Maffian som var en förhandsvisning på biografen Park. Filmen har premiär nu i veckan, på torsdag tror jag. Den var i alla fall väldigt bra även om de inte hade hunnit texta den (var faktiskt lite svårt att höra vad de sa alla gånger). Jag tycker ni ska se den om ni gillar action-komedier. Den handlar om en gammal maffiafamilj från USA som flyttar till ett annat land med andra namn och så får man se hur de försöker anpassa sig och vara så normala som möjligt. UNDERBAR FILM.
 
Ikväll ska jag kolla på senaste avsnittet av Solsidan och sen ska jag se Paradise HotelTV3 Play. Det blir en mysig kväll med mörk choklad och te. 
Hittills till UPDATE





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: