LUKTA GOTT

| Postat i: TIPS
0
Idag när jag åkte till och från skolan så slogs jag hårt av illaluktande lukter. Den första turen slogs jag av en perfym som jag vet min bror har. Den luktar gott, men den kan lätt bli för mycket om man råkar ta ett eller två sprut för mycket. Den mannen som hade på sig den på bussen hade tagit många fler än en till två sprut, snarare tio. Hela bussen stank och den här perfymen är väldigt speciell för när man har sprutat så mycket av den så känns den som jag föreställer mig en brandsläckare och eldrök luktar tillsammans. Den har en rökig och kliande andnödsdoft som man bara inte kan andas in! Jag har känt denna doft i skolan också så jag misstänker att killar gillar den. Men jag tror verkligen inte att tjejerna gillar att få en gasbomb i hjärnan när vi går förbi er, killar. 
 
Den andra resan började bra. Bussen var ganska full och alla parstolar var upptagna förutom en som jag satt mig på. Det visade sig vara ett stort misstag. Jag hamnade framför mr-prata-i-telefon-och-lukta-röv-i-munnen. FYFAN vad han stank i munnen! Jag har varit med om liknande tidigare på just bussen, men den här mannen tar fan rekordet. Inte nog med att han luktade SKIT i munnen, utan han var tvungen att spotta ut sig sin anderdräkt när han pratade. Och det var inte så att han satt brevid mig, nej han satt bakom mig och ändå kände jag inget annat än hans vidriga andedräkt. 
 
Illaluktande andedräkt tror jag är det värsta jag vet. Jag skulle aldrig kunna stå ut med en pojkvän som konstant luktar illa i munnen. DET GÅR INTE. Tänk att pussa honom, eller ens prata med honom i en omkrets av en meter. Usch. Nä, killar ni får skärpa er (och tjejer som faktiskt också har en tendens att lukta skit i munnen)! Så här kommer lite tips på vad ni kan använda för att förhindra att er omgivning ska dö inom loppet av tre sekunder när du öppnar käften. 
 
SensodyneListerine Total Care
 
(Desas går att hitta på alla apotek i Sverige, på deras webbsidor finns det dessutom ett avsnitt för just dålig andedräckt)
Hittills till LUKTA GOTT





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: