I AM SO FREAKING AWESOME

| Postat i: VAD JAG TYCKER OM
0
 
 
 
DONE. Har skrivit klar min svenskauppgift och är helt ledig för kvällen. Ska titta på Blacklist eller Hela Sverige Bakar finalen... Vi får se! Ska i alla fall värma på lite mat till mig nu. Gjorde världens godaste pannbiff, potatis och brunsås igår, så ska återuppleva denna smaksensation ikväll igen. Ska gå och lägga mig tidigt också, för jag vill läsa min mysiga bok. Den heter Hundar Hus och Hjärtats Längtan, har ni läst den? Som ni alla borde veta om mig så är jag världens segaste kåla på att läsa böcker om jag inte är på semester (går inte så himla bra där heller) så jag ligger bara på kapitel 3 efter två veckor. 
Hittills till I AM SO FREAKING AWESOME





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: