3 IN 1

| Postat i: MAKEUP
0
 
Nämen grattis Linnéa, din dator vill fungera igen! Jag försökte blogga igår men det gick ju åt pipskogen då min dator/blogg.se vägrade lägga upp mina bilder... MEN nu är det igång igen och mitt första inlägg efter en veckas uppehåll är dessa mascaror som jag köpte på tax free på flyget hem till Sverige. Det är tre mascaraor i ett paket för 200 kr. VÄLDIGT BILLIGT. JAG ÄR SNÅL. Testade en första gången idag och det blev väldigt långa spretiga fransar. Jag gillar oftast inte långa fransar med mascara eftersom det ser för onaturligt på mina ögon, så jag hoppas att den lugnar ner sig efter några gångers ingnuggande med luft. I alla fall så rekomenderar jag så klart detta paket med 3 mascaror av Maybelline New York (precis som jag rekomenderar allt annat jag köper och fyndar). 
Hittills till 3 IN 1





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: