DET KOMMER ALDRIG VA ÖVER FÖR MIG

| Postat i: UPDATE
0
 
Hej människor som står ut med min sega och urtråkiga blogg. Det är onsdag idag och det känns redan som att det snart är helg. Det är kanske för att jag har så många saker att göra! Imorgon ska jag och pappa på introkurs för körkort (dötråkigt men vi är iaf ett steg närmre), på fredag ska jag ha massa människor hemma hos mig från skolan (partyyy), lördag blir det middag hos pojkvännens kompis och söndag grönan för hela slanten med Gina. GUD vad kul det kommer bli! Dessutom är allt plugg nästan över. Dör av trötthet just nu och vill bara äta något gott och gå och lägga mig. Hör förhoppningsvis av mig inom kort! PUSS
Hittills till DET KOMMER ALDRIG VA ÖVER FÖR MIG





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: