SWEET LIFE

| Postat i: MYSINLÄGG
0
 
Ni kan nog inte förstå hur trött jag är efter första skoldagen efter lovet... Eller jo, ni vet precis hur det är. Jag gick och la mig halv tio igår. HALV TIO. Då läste jag fram till kvart i elva men somnade inte på ett bra tag. Jag har legat och vridit på mig och oroat mig för allt, precis allt. Även saker som jag inte har med att göra... Nu har jag ont i ryggen för att jag troligen har spänt mig under natten och känner mig orolig hela tiden. Försökte tänka på fina och lyckliga saker när jag skulle sova som till exempel min favoritbok när jag var liten, eller fina minnen från min barndom. Men det slutade bara med att jag kände hur värdelöst mitt liv har blivit utan allt det där fina. Även om jag innerst inne vet att allt är awesome. Jaja, jag överlever. PUSS
Hittills till SWEET LIFE





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: