STATIST MED CLARA HENRY

| Postat i: ÄVENTYR
0
 
I måndags var jag någonstans i stan och spelade in en scen för serien Med Clara Henry. Ni som läst min blogg vet att jag tycker hon är fetast och hetast på YOUTUBE. Så det var asfett att träffa henne och spela med henne. Det var jag och två statister till där med henne, jag var där först och fick därför skådespela lite... Hihih, så himla kuul! Ska bli kul att se hur resultatet blir. Jag var självklart nervös när jag åkte dit och svettades som en gris, men jag tvingade mig att göra det för jag vet hur stolt jag blir när allt är klart. Tänk att jag faktiskt fått träffa och spela med tjejen som jag följer varje vecka på YOUTUBE! Det här är en sak som jag verkligen älskar mig själv för. 
Hittills till STATIST MED CLARA HENRY





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: