SPAIN CAN WAIT

| Postat i: ÄVENTYR
2
 
Igår var jag och mamma på ett möte om ett år i Spanien på svenska skolan. Mamma ville få med mig på det för att öppna ögonen för andra möjligheter, och om hon skulle få spola tillbaka tiden skulle hon åkt iväg på ett år som utbytestudent. Själv är jag lite kluven... Det vore superhäftigt att åka till Spanien i ett år! Samtidigt känner jag att det vore så tråkigt att lämna allt här hemma. Dessutom var skolan inte precis så som jag hade velat... För få elever enligt mig! Men det var ändå kul att få höra lite vad det innebär. Jag skulle lätt åka om det gällde om ett par år framöver. Känner inte att tiden är rätt för mig... 
Hittills till SPAIN CAN WAIT


Sara Åkerlund

åh, jag tycker det verkar superkul. Men du kan ju åka om några år ist :)


URL: http://stickorstay.webblogg.se/
Josefines.se

Svar: Tack detsamma, kram <3
ps.. var gärna med i min tävling att vinna ett presentkort vädre 250 kr =)


URL: http://josefines.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: