GETTING BACK ON TRACK

| Postat i: UPDATE
0
 
Good afternoon! Gick inte till skolan idag... Pojkvännen kom hem från sin resa igår så jag sov hos honom. Det enda problemet var att han är riktigt sjuk och och snarkar otroligt mycket (Sorry baby, men det gör du) så jag har inte kunnat sova på hela natten. Och jag vet att tisdagar är långa och jobbiga så jag skulle helt enkelt inte orka gå på lektionerna. 
 
Istället har jag slappat hemma hela dagen. För det mesta har jag sovit men jag har även bakat scouns för första gången helt själv! Det var himla gott när de var nygräddade och varma med smält smör på. Namnamnam. Det känns knasigt att vakna halv sex på eftermiddagen och känna sig ganska pigg. 
 
Kvällens planer är att ta det lugnt, plugga lite, äta middag och duscha innan jag däckar i sängen igen. Imorgon tar jag nya tag! 
 
 
Hittills till GETTING BACK ON TRACK





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: