FRIENDS AT FRIDAY'S

| Postat i: TIPS
0
Den här veckan har jag spenderat med massor av vänner! I onsdags träffade jag min gamla danskompis på en fika i stan, det var så mysigt att träffa henne igen. Igår, torsdags fikade jag med några tjejer från klassen i Farsta och åkte till stureplan på kvällen tillsammans med sköna brudar. Min barndomsvän fyllde 18 år så vi firade henne på Friday, det var sjukt härligt! Jag sov sedan hos en utav tjejerna som var med på middagen och vi snackade om allt verkligen. 
 
Den här helgen ska bli lugn med ett försök av att vända tillbaka dygnet innan skolan hinner börja. Jag ska på min kusins släktkalas och läsa min otroligt spännande bok. Tror inte jag någonsin har läst en bok på så kort tid som jag har med den här. Ni borde läsa Femtio nyanser av honom!
 
Hittills till FRIENDS AT FRIDAY'S





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: