AWESOME LIFE

| Postat i: LINNEA
0
 
Oj vad dålig uppdatering det var här. Men vi vet väl alla som driver en blogg att det är just när uppdateringen på bloggen är låg, så händer det sjukt mycket saker i ens liv. Kan nog inte sammanfatta alltihop i ett och samma inlägg, men vet i alla fall att det är ganska lugnt nu så jag kan lova en bättre uppdatering framöver. Känns som att jag har åkt en lång och guppig berg-och-dal-bana de senaste veckorna och behöver en vecka fyllt med saker jag älskar. Tack och lov för att det är sportlov nu! Första dagen har spenderats med den jag älskar mest. Min alldeles egen pojkvän. MYS. Har glömt min kamera hos pappa (som jag måste åka och hämta snart) men så länge får ni en gammal facebook-bild. PUSS
Hittills till AWESOME LIFE





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: