Q/A

| Postat i: LINNEA
0

Tänkte besvara lite frågor som jag tagit från andra bloggar för att ni ska lära känna mig lite bättre! Och för att Linnéa inte har något bättre för sig...

1. Vilken svordom använder du mest? FAAAN.
2. Äger du en iPod? Niiiix.
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Imorgon ska jag upp 08:15.
4. Hur många resväskor äger du? En stor som är blå med massa mönster. 
5. Använder du flip-flopps? Alltid på sommaren. Underbart att ha på stranden!
6. Var köper du dina matvaror ifrån? ICA Nära (Huddinges kommun dyraste skitaffär)
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Vara med på bild.
8. Vilken var den senaste filmen du såg? Gud det var väldigt längesen så jag kommer inte ihåg.
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis? KOMPIS HELT KLART.
10. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En lägenhet i stan.
11. Har någon någonsin kallat dig lat? OHJA. Händer hela tiden..
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej det gör jag inte. Är trött hela tiden.
13. Vilken låt lyssnar du på? Människor som ingen vill se - Ken Ring
14. Vilken är världens bästa artist just nu? Håkan Hellström.
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Haha, att tomten inte finns.
16. När var det senast någon stötte på dig? Idag. Min pojkvän är en riktig charmör!
17. Vad åt du till middag senast? Pannkakor, min favoritmat.
18 Använder du huvtröjor? Jag bor i dem. Använder de så ofta jag kan.
19. Kan du vissla? Jaa.
20. Vem var den senaste som ringde dig? Mamma!
21. Vilken är din favorit attraktion på ett nöjesfält? Pop-expressen på Grönan.
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Hela tiden. Haters gonna hate!
23. Vilket riktnummer befinner du dig i? 08
24. Tittade du på tecknat när du var liten? Det var hela min barndom.
25. Hur långt är det till ditt närmaste köpcentrum? Tio minuter med buss. 
26. Hur många syskon har du? En liten brooor, 16 år. 
27. Är du blyg inför det motsatta könet? Nä, bestämde mig för lång tid sen att inte slösa tid på nervositet.
28. Vilken film kan du alla replikerna till? Sex And The City. (Alla serier och filmer)
29. Äger du några popband t-shirts? Yees. Sover i dem!
30. När flög du senast? På höstlovet, 26/10-13 till Gran Canaria.
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4 stycken.
32. Läser du för skojs skull? Ja om jag har en bra bok. (En bra bok är svårt att hitta när man heter Linnéa)
33. Pratar du några andra språk? Engelska och spanska flytande. HAHA eller inte.
34. Diskar du din egen disk? Ja, jag diskar för alla i hushållet känns det som.
35. Har du gråtit offentligt? Yes. Senast idag. Pinsamt. Kan inte låta bli. 
36. Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop som beter sig som är stationär. 
37. Försöker du alltid lära dig nya saker? Ja, jag älskar att få ny kunskap.
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja, jag vill tatuera mig på skulderbladet.
39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Ja, det vore det ultimata.
40. Kan du kasta macka? Självklart. Klarar det på en studs. 
41. Har du någonsin varit på Jamaica? Nej men skulle inte banga!
42. Vad har du med dig in på bion? Allt annat än det man köper på biosalongen.
43. Vem var din favoritlärare och varför? Hon heter Petra och var lärare i psykologi. Hon är som en extra mamma. Helt underbar alltså!
44. Har du dejtat någon av en annan religion? Nej. Har aldrig dejtat någon med NÅGON religion, haha.
45. Vad har du för väder? Mörkt men ändå varmt. Svensk vinter. 
46. Har du en blogg? NÄÄÄ JAG SKRIVER BARA HÄR ÄNDÅÅÅÅ. 
47. Vilket är ditt favoritämne på gymnasiet? Psykologi.
48. Gillar du att flyga? Nja, har tröttnat, får kramp i ena skinkan varje gång..
49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Spännande.
50. När sov du senast på golvet? För 1.5 veckor sedan. Sov på madrass hos min fina kusin. 
51. Vilken är din favoritdrink? Strawberry daiquiari. 
52. Gillar du din boende-situation? Nej, jag vill bo själv och ha mina egna regler. 
53. Vilken är din mammas hemstad? Stockholm, Älta.
54. Din pappas hemstad? Stockholm, Lidingö
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Minst 9 timmar. Annars är jag ur funktion.
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga? Haha, jaa det är de. Min planering är full.
57. Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej, jag är den som ger trubbel till de som pratar..
58. Vilken är din favoritfrukt? Jordgubbar.
59. Äger du en digitalkamera? Ja, det gör jag.
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag? 19 år, herregud. 
61. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ja, jag kan dö när det är felstavat i en artikel.
62. Tror du på liv på andra planeter? Ja faktiskt. Jag tror att mina fantasifigurer lever på Saturnus. 
63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Pojkvännen, vi lever i en eldig relation!
64. Tror du att Gud är man eller kvinna? Inget av det. 
65. Vad var det senaste du åt? Pannkakor.
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Motsatta! Fast behöver tjejer också.
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn? Jadu, mina föräldrar heter Lena och Lennart. Jag ser ett mönster när jag fick heta Linnéa.
68. Gillar du senap? Ja, jag åt det till julskinka idag.
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Allt löser sig. Ta det bara lugnt och tyck synd om dig själv. 
70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nej, jag tror inte det.
71. Har du varit inblandad i en trafikolycka? Nej, det har jag inte. 
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej.
73. Tycker du om att krama folk? Ja, det är mysigt.
74. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja, det är det värsta som finns.
75. Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta? Nä, inga böcker har fått mig gråta.
76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Bitchen i The City, Olivia. 
77. Vad är du allergisk mot? Inget.
78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej, men det är inte gott.
79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Om jag fick välja, Alexander.
80. Vad är det första du gör när du går upp på morgonen? Sätter mig på toa i tio min.
81. Vilket är ditt roligaste barndomsminne? Legoland.
82. Vad får dig att gråta? Orättvisor. Små som stora.
83. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Ansiktet.
84. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Magen. 
85. Vem är din knasigaste vän och varför? Elias. Vi har samma fantasi.
86. Har du gjort någonting olagligt någon gång? Ja det har alla.
87. Vilken musikkonsert var du på senast? Håkan Hellström, Göteborg.
88. Vad har du för färg på tandborsten? Grön med en varg på. Barntandborste.
89. Har du varit med på tv någon gång? Yes. Senaste är Med Clara Henry som släpptes i somras.
90. Har du levande blommor hemma? Ja, orkideer som inte dör.
91. Vilken är den dominerande färgen i din garderob? Vitt.
92. Har du körkort? Nej tyvärr..
93. Har du en bästis? Min pojkvän är min bästis.
94. Hur ser dina sängkläder ut? Just nu är de röda, vita och blå med stora stjärnor på.
95. Vad får dig att koppla av? En kopp te i soffan med hemma spa.
96. När skrattade du hjärtligt senast? Idag.
97. Vad ska du syssla med när du blir pensionär? Resa jorden runt.
98. Vilken var din bästa ålder? 17-18, har gjort så sjukt roliga saker!
99. Hur många tänder har du? 27
100. Vad skulle du helst av allt vilja göra just nu? Dricka te med mamma i soffan och titta på Blacklist. MYS.

 

 
Hittills till Q/A





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: