MIN SOMMAR

| Postat i: ÄVENTYR
0
 
Min sommar började med ett underbart sms från min mamma. 
 
Vi firade 2 år tillsammas på Pizza Hut och bio med Baksmällan 3. 
 
Jag åkte tillsammans med Lisa till GBG och gick på Håkan Hellströms konsert på Slottskogsvallen. UNDERBART.
 
När sommarlovet verkligen hade börjat åkte jag, mamma och brodern ner till Spanien, Fuengirola. Sista veckan kom min man och vi åkte till bland annat Gibraltar...
Här fyller jag 18 och det firas på restaurang i Fuengirola.
 
Tog min första körlektion med pappa!
 
Till sommaren hör att gå på släktkalas då tre av kusinskaran fyller år i Juli (jag är en av dem)
 
Gick på Håkan/Allsång på Skansen med världens bästa Johanna!
 
Gick ut på klubb första gången med mina tjejer Sandra, Hanna och Sandras vän Sofia.
 
Jag var statist för Med Clara Henry, youtubestjärnan som har en egen webbshow! SKITAWESOME!
 
Plockade smultron på min mans landställe som jag älskar att vara vid. 
 
Efter några veckor var det dags att flytta sig till varmare bräddgrader igen, det blev Rhodos med mina favorittjejer!
 
Efter Rhodos spenderade jag två dagar på Kolmården med familjen, älskar djur!
 
Slutligen så gick jag och min man till Gröna Lund och spelade bort våra sista slantar...
 
Jag har gjort så sjukt mycket mer på hemmaplan som jag inte uppdaterat om, de sakerna är bland annat; ätit middag med fina människor, shoppat, fikat på nattcafé, gått på bio, fixat i mitt rum, fyllt år och blivit myndig och massa annat. SHIT vad det här sommarlovet varit awesome! Kommer alltid att minnas världens bästa sommar. LOVE.
Hittills till MIN SOMMAR





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: