BEST SUMMER EVER

| Postat i: MYSINLÄGG
0
 
 
Ojsan vad jag är dålig på att skriva här. Varje gång jag startar datorn så loggar jag in här på bloggen, men jag skriver nästan aldrig någonting. Det verkar som att det finns så mycket annat att göra att jag nedprioriterar bloggandet. 
 
Just nu tittar jag på Svenska Hollywoodfruar som hade premiär igår, men eftersom jag var på middag med Järngänget så hade vi inte tid att se hela avsnittet. Det var supermysigt igår, vi grillade och hade det mysigt ute. På kvällen gick vi till vattnet och tände en brasa. 
 
Imorgon börjar skolan igen. FAN. Känner mig så sjukt otaggad att jag vill spy... Det känns så ovärt att gå dit av någon anledning. Jag älskade den här sommaren, och jag vet att skolan kommer försöra den känslan totalt. Jag kommer inte vara lika glad som jag är nu och jag känner mest bara ångest för allt...
Hittills till BEST SUMMER EVER





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: