HARD WORK

| Postat i: TRÄNING
2
Heej snyggisar! Idag har jag varit en bra människa och gått till tandläkaren för att laga hål i tanden... Efter det åkte jag direkt till simhallen med fetaste bedövningen i halva överkäken för att simma runt i många cirklar. Har en så brutal träningsverk efter det hårda träningspasset jag hade igår och nu efter simningen... Härligt att jag ska ha idrott imorrn igen då! Haha, önska mig lycka till. PUSS
 
Hittills till HARD WORK


:D

Hej!
Jag älskar verkligen din blogg :)
men det skulle verkligen vara ett stort pluss om du kunnde börja svara på frågorna man ställer i komentarsfällten, har ställt massa frågor och sånt. men du svarar inte :) fixa något i stil med en presentationsruta och en frågestund! :D

DIYS

åhh va fin bild! :D och headern också :D


URL: http://diys.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: