DANCE LIKE YOU HAVE NOTHING ELSE

| Postat i: VAD JAG TYCKER OM
2
Har fått mitt danssug tillbaka! Ni vet att jag brukade dansa på Lasse Kühlers dansskola förut.. Men jag slutade för snart ett år sedan då lärarna var tråkiga och tiden inte räckte till. Men jag har ju alla mina dasskor kvar hemma i garderoben. Jag blir lite sugen att ta på mig steppskorna igen och bara köra lite moves. 
 
På idrotten har vi dans som ett moment. Då ska vi göra egna koriografier och dansa inför klassen. Jag älskar det! Allt påminner mig om när jag hade mitt dansteam. Funderar lite på att börja på en kurs i veckan bara för att få göra det jag älskar. Det känns så himla bra att stå framför spegeln igen och göra alla danssteg...
 
Hittills till DANCE LIKE YOU HAVE NOTHING ELSE


Ellinor

Själv tycker jag ju att det är ruskigt tråkigt att du har slutat dansa och att det var lärare som fick dig till det, för det är så det känns lite när du skriver.
Kom ihåg hur glad du var på danslektionerna när du gick hos mig, hoppas att du hittar tillbaka till det någon gång, för du är duktig. Kramar till dig!

▲ J0Z

Kikar in och hoppas du får en bra dag (:


URL: http://bedeliciious.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: