SORRY!

| Postat i:
3
Hej människor som fortfarande läser den här trashbloggen. Jag fick flipp en solig dag och raderade allt. ALLT. Ångrar mig ganska jättemycket nu i efterhand... Men jag ska försöka fixa designen och allt så snart jag kan! Saken är bara den att jag inte har en aning om hur jag ska göra.. Är helt usel på design. Hjälp? Snälla ha tålamod och vänta lite till. Sen tänker jag berätta om ALLT som ni har missat. PUSS PÅ ER SOM ORKAR VÄNTA PÅ EN SEG CHEY!

Så länge får ni en mumsig bild på hemgjorda kanelbullar. Namnamnam ♥

Hittills till SORRY!


regina

hejjjj

regina

HEJSAN

Jasmin - Halmstads största blogg.

Hejsan hur har din dag varit? :)

Lust för ett länk byte? Säg till när du länkat mig så gör jag detsamma :)


URL: http://jaasses.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: