REDO FÖR NYA ÄVENTYR

| Postat i: MYSINLÄGG
0
 
Nu är jag äntligen hemma efter tre fina veckor i Thailand med min pojkvän och hans familj. Det har verkligen varit underbart att komma bort från den halvt trista vardagen jag levt i under en ganska lång period. Det känns som att jag har sett allt och lite till under resan. Thailand är ett land med så många olika kontraster där lyx ligger granne med fattigdom. Människorna där är alltid glada och tacksamma för allting, till skillnad från oss svenskar som hela tiden tar allting för givet. Tycker verkligen vi borde bli lite mer som dem. 
 
Det har i alla fall varit en lyckad resa och jag har verkligen fått ny inspiration till mitt liv. Det är något jag är väldigt glad för. Jag kommer berätta lite mer detaljrikt om vad jag gjorde och upplevde i andra blogginlägg framöver, så håll utkik!!
 
Det är skönt att vara hemma igen och gå tillbaka till sina vardagliga rutiner och vanor. Hur har er sommar varit än så länge?? Vill veta allt så skriv gärna en kommentar så blir jag glad!!! PUSS
Hittills till REDO FÖR NYA ÄVENTYR





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: